Reserva la visita a Can Papiol

Gaudeix de Can Papiol i deixa’t transportar al segle XIX!

Totes les visites són comentades i tenen una durada de 45 min. L’horari de visites és el següent: divendres i dissabtes a les 11 h, 12 h i 13 h, i per les tardes a les 17 h i a les 18 h; i diumenges al matí a les 11 h, 12 h i 13 h. Escull el dia i l’hora i fes la teva reserva!

Un cop realitzada la petició de reserva, us confirmarem la disponibilitat de places per correu electrònic. Els grups tenen tots un màxim de 8 persones.

*Dissabte 17 d’abril, la visita de les 17 h queda substituïda per la visita familiar (més informació aquí)

** Entrada gratuïta en totes les visites, dins de la campanya “Confina’t als museus” durant el confinament comarcal.

Per a qualsevol dubte o reserva d’altres dates, ens podeu contactar a través del telèfon 93 893 03 82 o enviant un correu a museupapiol@vilanova.cat.